Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
sport-conrad.com - Transivers - Pieps DSP vs. Mammot Element Barrywox
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="centralbyrakraten" data-source="post: 1043067" data-attributes="member: 47541"><p>Pieps DSP är rabatterad eftersom det är en utgående modell. Jag hade inte lagt mina sekiner på en modell som man inte vet hur service och dylikt kommer att hanteras i framtiden.</p><p></p><p>Så då är det väl endast Elementen kvar...</p><p></p><p>Jag ställer mig dock väldigt frågande till varför du inte vill ha Pulse eller DSP Pro? Det här är säkerhetsututrustning och då finns det (enligt mig) inga skäl att snåla. Köp gärna en billigare jacka eller en utgången modell på skidorna men när det gäller de här prylarna så är det ditt liv som du till syverne och sist snålar in på.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="centralbyrakraten, post: 1043067, member: 47541"] Pieps DSP är rabatterad eftersom det är en utgående modell. Jag hade inte lagt mina sekiner på en modell som man inte vet hur service och dylikt kommer att hanteras i framtiden. Så då är det väl endast Elementen kvar... Jag ställer mig dock väldigt frågande till varför du inte vill ha Pulse eller DSP Pro? Det här är säkerhetsututrustning och då finns det (enligt mig) inga skäl att snåla. Köp gärna en billigare jacka eller en utgången modell på skidorna men när det gäller de här prylarna så är det ditt liv som du till syverne och sist snålar in på. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
sport-conrad.com - Transivers - Pieps DSP vs. Mammot Element Barrywox
Tillbaka
Topp