Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Sport Conrad och montering av bindningar!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ShredTed" data-source="post: 821931" data-attributes="member: 37086"><p>de är bra. Ser inte vad de tjänar på att ha taskigt folk som monterar när de vinstar så pass mycket. och varför skulle de skita i lim och sätta dit bindnignarna lite slött. Kan nog de också lista ut att de är extremt dåligt för business så känns lite dumt. </p><p></p><p>Köpte iaf därifrån förra året, mycket fint. Nu har jag inte skruvat upp men jag har då inte tappat bindningarna. Det är ju inte ett sämre företag för att de inte går på svensk reklam hela tiden, är billigare och har brett utbud över nätet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ShredTed, post: 821931, member: 37086"] de är bra. Ser inte vad de tjänar på att ha taskigt folk som monterar när de vinstar så pass mycket. och varför skulle de skita i lim och sätta dit bindnignarna lite slött. Kan nog de också lista ut att de är extremt dåligt för business så känns lite dumt. Köpte iaf därifrån förra året, mycket fint. Nu har jag inte skruvat upp men jag har då inte tappat bindningarna. Det är ju inte ett sämre företag för att de inte går på svensk reklam hela tiden, är billigare och har brett utbud över nätet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Sport Conrad och montering av bindningar!
Tillbaka
Topp