Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Sport-Conrad polisanmälda ! konkurs ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 210566" data-attributes="member: 46762"><p>Jag mailade Sport-Conrad om en helt annan sak (fraktkostnader om man beställde mycket) och jag fick ett lite småkonstigt svar. Jag avslutade mitt mail med att säga att jag tyckte de var riktigt bra och att de skulle fortsätta med de låga priserna, alltså ingenting om ngn konkurs eller polisanmälan. Här är den sista rader ur mitt svarsmail:</p><p></p><p>Thank you for your warm regards we do our best<strong> and be shure we are a fair company.</strong></p><p></p><p>Bara jag som reagerar på det? Jag nämnde ingenting om att de inte skulle vara schyssta, det tog S-C upp...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 210566, member: 46762"] Jag mailade Sport-Conrad om en helt annan sak (fraktkostnader om man beställde mycket) och jag fick ett lite småkonstigt svar. Jag avslutade mitt mail med att säga att jag tyckte de var riktigt bra och att de skulle fortsätta med de låga priserna, alltså ingenting om ngn konkurs eller polisanmälan. Här är den sista rader ur mitt svarsmail: Thank you for your warm regards we do our best[b] and be shure we are a fair company.[/b] Bara jag som reagerar på det? Jag nämnde ingenting om att de inte skulle vara schyssta, det tog S-C upp... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Sport-Conrad polisanmälda ! konkurs ?
Tillbaka
Topp