Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Sport-Conrad
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="elias88" data-source="post: 212175" data-attributes="member: 58351"><p>ääh det är väl bra att man inte behöver bli ruinerad när man ska köpa skidor..priserna i sportbutikerna pressas ner och fler kanske har råd att köpa skidor..då växer sporten och det vill vi väl alla. </p><p>håller även med de andra att de flesta av personalen på sportbutikerna inte kan särskilt mycket.</p><p>jag har iaf inte råd att köpa nya skidor varje år för 7000:-, så då är det väl självklart att man hellre köper likadana skidor för ungefär halva priset. När det är så pass dyrt i sportaffärerna så bryr jag mej inte så mkt om hur sortimentet ser ut. alla kommer kanske beställa från internet men vad gör det, alla tjänar ju på det!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="elias88, post: 212175, member: 58351"] ääh det är väl bra att man inte behöver bli ruinerad när man ska köpa skidor..priserna i sportbutikerna pressas ner och fler kanske har råd att köpa skidor..då växer sporten och det vill vi väl alla. håller även med de andra att de flesta av personalen på sportbutikerna inte kan särskilt mycket. jag har iaf inte råd att köpa nya skidor varje år för 7000:-, så då är det väl självklart att man hellre köper likadana skidor för ungefär halva priset. När det är så pass dyrt i sportaffärerna så bryr jag mej inte så mkt om hur sortimentet ser ut. alla kommer kanske beställa från internet men vad gör det, alla tjänar ju på det! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Sport-Conrad
Tillbaka
Topp