Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Sport-Conrad
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Larsky" data-source="post: 248802" data-attributes="member: 65605"><p>Där har du problemet Hasse. Det finns ingen som helst anledning för mig som kund att betala flera tusenlappar eller mer för ett par skidor/ utrustning/ mtb mm. I en butik med personal som har den inställningen som du redovisar ovan. Du vet ju inte när en kund som kommer in vill köpa eller bara är intresserad av info, eller hur?</p><p></p><p>Om alla butiker vore så kunniga/ sericeminded som dom säger sig vara så fine. I stockholmsområdet finns det enligt mig endast ett fåtal butiker med seriös personal.</p><p></p><p>Skidor mm//</p><p>Alpint</p><p>Alpingaraget</p><p></p><p>Utsrustning//</p><p>Playground</p><p>Arcteryx</p><p></p><p>Cykel//</p><p>Pedalogerna (mtb)</p><p></p><p>Allt med naturkompaniet går fetbort likaså cykloteket=dyrt och dåligt. intersport/ go och stadium är ju i samma skitnödiga kategori som on off mfl</p><p></p><p>Och att gnälla över att de utländska Internetbutikerna är ju bara brist på kunskap. Vi har ju Internet här i Sverige också. En mycket intressant företelse är att om du som butik satsar på en bra (läs användarvänlig) e-handelslösning, så ökar du inte bara omsättningen via nätet utan du får också en ökad försäljning via butik. Jag har utvecklat ett flertal e-handelslösningar åt stora svenska företag och alla visar samma trend.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Larsky, post: 248802, member: 65605"] Där har du problemet Hasse. Det finns ingen som helst anledning för mig som kund att betala flera tusenlappar eller mer för ett par skidor/ utrustning/ mtb mm. I en butik med personal som har den inställningen som du redovisar ovan. Du vet ju inte när en kund som kommer in vill köpa eller bara är intresserad av info, eller hur? Om alla butiker vore så kunniga/ sericeminded som dom säger sig vara så fine. I stockholmsområdet finns det enligt mig endast ett fåtal butiker med seriös personal. Skidor mm// Alpint Alpingaraget Utsrustning// Playground Arcteryx Cykel// Pedalogerna (mtb) Allt med naturkompaniet går fetbort likaså cykloteket=dyrt och dåligt. intersport/ go och stadium är ju i samma skitnödiga kategori som on off mfl Och att gnälla över att de utländska Internetbutikerna är ju bara brist på kunskap. Vi har ju Internet här i Sverige också. En mycket intressant företelse är att om du som butik satsar på en bra (läs användarvänlig) e-handelslösning, så ökar du inte bara omsättningen via nätet utan du får också en ökad försäljning via butik. Jag har utvecklat ett flertal e-handelslösningar åt stora svenska företag och alla visar samma trend. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Sport-Conrad
Tillbaka
Topp