Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Sport-conrads köpvillkor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Grahnan" data-source="post: 221693" data-attributes="member: 68046"><p>Hej!</p><p></p><p>Detta kanske är en otroligt dum fråga men är det bara jag som inte hittar Sport-conrads köpvillkor på engelska? Skulle vara rätt bra att veta vad det är man ger sig in på när man beställer. Finns det skrivet på sidan någon stans, för även om jag väljer engelska så finns de bara på tyska.</p><p></p><p>Så tänkte om det inte finns på engelska så kanske det finns några här inne som har lite erfarenhet av denna affär och har möjlighet att svara på några frågor.</p><p></p><p>T.ex. det verkar som de levererar med hemleverans. Är det posten som levererar eller är det typ DHL eller liknande? För är det posten så kommer de mellan 17-21 på vardagar och ringer innan de kommer. Om det skulle vara DHL eller liknande gör de samma sak så man vet att man är hemma när de kommer eftersom jag kommer hem vid 19:00 varje dag. </p><p></p><p>En annan fråga är detta med öppet köp. Är man inte nöjd, är det öppet köp i 14 dagar eller något sådant och är det jag själv som kund som får stå för frakten tillbaka till dem?</p><p></p><p>Om något skulle gå sönder, lämnar Conrad garanti? och i så fall under hur lång tid? Ska man dessutom skicka tillbaka skidorna till tyskland för reparation? Hur lång tid kan det ta i så fall och skickar de mig en returfraktsedel så jag kan retunera dem fraktfritt?</p><p></p><p>Med vänliga hälsningar</p><p>Magnus</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Grahnan, post: 221693, member: 68046"] Hej! Detta kanske är en otroligt dum fråga men är det bara jag som inte hittar Sport-conrads köpvillkor på engelska? Skulle vara rätt bra att veta vad det är man ger sig in på när man beställer. Finns det skrivet på sidan någon stans, för även om jag väljer engelska så finns de bara på tyska. Så tänkte om det inte finns på engelska så kanske det finns några här inne som har lite erfarenhet av denna affär och har möjlighet att svara på några frågor. T.ex. det verkar som de levererar med hemleverans. Är det posten som levererar eller är det typ DHL eller liknande? För är det posten så kommer de mellan 17-21 på vardagar och ringer innan de kommer. Om det skulle vara DHL eller liknande gör de samma sak så man vet att man är hemma när de kommer eftersom jag kommer hem vid 19:00 varje dag. En annan fråga är detta med öppet köp. Är man inte nöjd, är det öppet köp i 14 dagar eller något sådant och är det jag själv som kund som får stå för frakten tillbaka till dem? Om något skulle gå sönder, lämnar Conrad garanti? och i så fall under hur lång tid? Ska man dessutom skicka tillbaka skidorna till tyskland för reparation? Hur lång tid kan det ta i så fall och skickar de mig en returfraktsedel så jag kan retunera dem fraktfritt? Med vänliga hälsningar Magnus [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Sport-conrads köpvillkor?
Tillbaka
Topp