Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Sport eller Påsklov..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 65291" data-source="post: 274751"><p>Hejsan!</p><p></p><p>jag och 2 polare hade tänkt dra till någon alppärla till nästa vinter.. men jag undrar om de är bäst att åka på sport eller påsklovet? </p><p></p><p>va tycker ni ? </p><p></p><p>själv har jag varit i alperna både på ett sportlov och ett påsklov.. när jag var där på sportlovet snöarde de konstant och man fick inte se solen på en hel vecka, när jag va där på påsklovet var de tvärt om, sol varje dag kunde åka utan tröja, men inget puder.. </p><p></p><p>va tycker ni är bäst? förklara varför..</p><p></p><p>Mvh Hampus</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 65291, post: 274751"] Hejsan! jag och 2 polare hade tänkt dra till någon alppärla till nästa vinter.. men jag undrar om de är bäst att åka på sport eller påsklovet? va tycker ni ? själv har jag varit i alperna både på ett sportlov och ett påsklov.. när jag var där på sportlovet snöarde de konstant och man fick inte se solen på en hel vecka, när jag va där på påsklovet var de tvärt om, sol varje dag kunde åka utan tröja, men inget puder.. va tycker ni är bäst? förklara varför.. Mvh Hampus [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Sport eller Påsklov..
Tillbaka
Topp