Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Sportbh för vinterbruk?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HotDamnSara" data-source="post: 591685" data-attributes="member: 9996"><p>Hej Akajsa!</p><p></p><p>Om du visste vad jag har funderat i de här banorna! Jag saknar som fasen att ha en schysst värmande och fukttransporterande sportbh som GER STÖD! Tycker drömmen borde vara att ha en i så hög procent merinoull som möjligt, för då skulle man kanske kunna komma ifrån det oundvikliga faktumet att bh:n alltid alltid alltid stinker skunkigast av allt i garderoben efter ett tag. Slår tom de gamla Craftunderställen (som jag effektivt fasat ur min garderob till förmån för ull, ull och mer ull). Problemet med ullen är att det behövs mer eller mindre elastan, nylon eller dylikt för att få tillräcklig support för lökarna. Nu vet ju inte jag hur mycket annat än ull man måste blanda i för att det ska bli tillräckligt, men ju mer syntetiska material man måste blanda i, desto mindre värmande och luktfritt blir det. </p><p></p><p>Det som jag hittat att välja på för att få värmen i alla fall, det är Houdinis sportbh:ar i microfleece. Sen såg jag visserligen precis nu på Addnature att både Aclima och Smartwool har bh:ar i ull, men jag gissar att supporten i dem är sådär...? Nu utgår jag i och för sig bara från bilderna på produkterna. Men andelen nylon och elastan i plaggen är ju inte så hög, och som any girl som är i behov av en bh vet, så måste man ha BRA stöd i en sporttopp.</p><p></p><p>Någon som har egen erfarenhet av Smartwool eller Aclimas bh:ar kanske?? Håller de brösten på plats i klass med en "riktig" sportbh?</p><p></p><p>Hojta högt Akajsa om du hittar nåt bra alternativ som är varmt, luktar gott och ger bra stöd. Jag köper tre.</p><p></p><p>/Sara</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HotDamnSara, post: 591685, member: 9996"] Hej Akajsa! Om du visste vad jag har funderat i de här banorna! Jag saknar som fasen att ha en schysst värmande och fukttransporterande sportbh som GER STÖD! Tycker drömmen borde vara att ha en i så hög procent merinoull som möjligt, för då skulle man kanske kunna komma ifrån det oundvikliga faktumet att bh:n alltid alltid alltid stinker skunkigast av allt i garderoben efter ett tag. Slår tom de gamla Craftunderställen (som jag effektivt fasat ur min garderob till förmån för ull, ull och mer ull). Problemet med ullen är att det behövs mer eller mindre elastan, nylon eller dylikt för att få tillräcklig support för lökarna. Nu vet ju inte jag hur mycket annat än ull man måste blanda i för att det ska bli tillräckligt, men ju mer syntetiska material man måste blanda i, desto mindre värmande och luktfritt blir det. Det som jag hittat att välja på för att få värmen i alla fall, det är Houdinis sportbh:ar i microfleece. Sen såg jag visserligen precis nu på Addnature att både Aclima och Smartwool har bh:ar i ull, men jag gissar att supporten i dem är sådär...? Nu utgår jag i och för sig bara från bilderna på produkterna. Men andelen nylon och elastan i plaggen är ju inte så hög, och som any girl som är i behov av en bh vet, så måste man ha BRA stöd i en sporttopp. Någon som har egen erfarenhet av Smartwool eller Aclimas bh:ar kanske?? Håller de brösten på plats i klass med en "riktig" sportbh? Hojta högt Akajsa om du hittar nåt bra alternativ som är varmt, luktar gott och ger bra stöd. Jag köper tre. /Sara [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Sportbh för vinterbruk?
Tillbaka
Topp