Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Sportbh för vinterbruk?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HotDamnSara" data-source="post: 591709" data-attributes="member: 9996"><p>Hej Maxen</p><p></p><p>Jag tycker det börjar bli ganska roligt hur engagerad du är i den här tråden! Har nämligen dragit vissa slutsatser och kommit fram till att du är kille. Visserligen kan jag ha fattat fel, och i så fall ber jag om ursäkt. </p><p></p><p>Jo, som du räknat ut så är Houdinis sportbh:ar förmodligen jättevarma och goa, och på det viset bra. Jag har inte testat dem själv under aktivitet, men då jag jobbat med att sälja dem i butik så har jag hunnit titta noga på dem och värdera så gott jag kan utifrån materialval och konstruktion. Men varken materialet i dem eller deras konstruktion ger tillnärmelsevis den support som faktiskt behövs för att hålla saker och ting på plats vid aktivitet. Vad jag sett hittills är det bara rena sportbh:ar som kommer upp i tillräckligt stöd, och då krävs det massa nylon, elastan och viss del polyester för att verkligen ha något som funkar. Så nej, Houdinis bh:ar håller inte saker på plats, tyvärr. </p><p></p><p>Som Akajsa skrev ovan är det till och med vanligt att tillverkarna rekommenderar att man har på sig en vanlig bh/sportbh under den värmande sporttoppen för att få det stöd som behövs. Det gör bland annat Houdini. Vi efterlyser kombinationen.</p><p></p><p>/Sara</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HotDamnSara, post: 591709, member: 9996"] Hej Maxen Jag tycker det börjar bli ganska roligt hur engagerad du är i den här tråden! Har nämligen dragit vissa slutsatser och kommit fram till att du är kille. Visserligen kan jag ha fattat fel, och i så fall ber jag om ursäkt. Jo, som du räknat ut så är Houdinis sportbh:ar förmodligen jättevarma och goa, och på det viset bra. Jag har inte testat dem själv under aktivitet, men då jag jobbat med att sälja dem i butik så har jag hunnit titta noga på dem och värdera så gott jag kan utifrån materialval och konstruktion. Men varken materialet i dem eller deras konstruktion ger tillnärmelsevis den support som faktiskt behövs för att hålla saker och ting på plats vid aktivitet. Vad jag sett hittills är det bara rena sportbh:ar som kommer upp i tillräckligt stöd, och då krävs det massa nylon, elastan och viss del polyester för att verkligen ha något som funkar. Så nej, Houdinis bh:ar håller inte saker på plats, tyvärr. Som Akajsa skrev ovan är det till och med vanligt att tillverkarna rekommenderar att man har på sig en vanlig bh/sportbh under den värmande sporttoppen för att få det stöd som behövs. Det gör bland annat Houdini. Vi efterlyser kombinationen. /Sara [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Sportbh för vinterbruk?
Tillbaka
Topp