Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Sportconrad Fuskar Med Montering!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Heinz_p" data-source="post: 435529" data-attributes="member: 43586"><p>Japp, grymma priser har dom. Dock är det löjligt trassligt när något går sönder eller behöver reklameras. Mitt tredje reklamationsärende nu, gäller en knäckt skida. </p><p></p><p>Ska ge en liten snabbresumé av ärendet:</p><p>- Kontaktar Conrad med bilder på knäcket och frågar om det är möjligt att reklamera. Får först nej, men sedan när bilderna blivit vidarebefodrade till Rossignol så går dem med på att jag skickar ner den.</p><p>- Får hem en fraktsedel och skickar iväg den trasiga skidan.</p><p>- En vecka senare får jag ett nästan argt mail där dom frågar var den andra skidan är. Huh? Tydligen skulle dom ha den hela också..märkligt. Nu behöver jag dock bekosta frakten själv.</p><p>- Efter att ha kollat upp alla möjliga alternativ på frakt så kommer jag fram till att det är billigare att köpa ett par nya skidor än att skeppa ner en. Meddelar Conrad detta och att dom kan få sätta upp den trasiga skidan på väggen, whatever.</p><p>- Får tillbaka ett mail där dom föreslår att dom kontaktar UPS för att sedan låta mig betala. Ok, 400 spänn kan det vara värt. </p><p>- Inte ett ljud på 2 veckor.</p><p></p><p>Nu får vi se vad som händer..kanske, kanske inte. Detta ärende har dock tagit mig en jäkla massa tid..men jag får väl räkna med att inte få tillbaka en hel.</p><p></p><p>Ska aldrig mer köpa saker därifrån.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Heinz_p, post: 435529, member: 43586"] Japp, grymma priser har dom. Dock är det löjligt trassligt när något går sönder eller behöver reklameras. Mitt tredje reklamationsärende nu, gäller en knäckt skida. Ska ge en liten snabbresumé av ärendet: - Kontaktar Conrad med bilder på knäcket och frågar om det är möjligt att reklamera. Får först nej, men sedan när bilderna blivit vidarebefodrade till Rossignol så går dem med på att jag skickar ner den. - Får hem en fraktsedel och skickar iväg den trasiga skidan. - En vecka senare får jag ett nästan argt mail där dom frågar var den andra skidan är. Huh? Tydligen skulle dom ha den hela också..märkligt. Nu behöver jag dock bekosta frakten själv. - Efter att ha kollat upp alla möjliga alternativ på frakt så kommer jag fram till att det är billigare att köpa ett par nya skidor än att skeppa ner en. Meddelar Conrad detta och att dom kan få sätta upp den trasiga skidan på väggen, whatever. - Får tillbaka ett mail där dom föreslår att dom kontaktar UPS för att sedan låta mig betala. Ok, 400 spänn kan det vara värt. - Inte ett ljud på 2 veckor. Nu får vi se vad som händer..kanske, kanske inte. Detta ärende har dock tagit mig en jäkla massa tid..men jag får väl räkna med att inte få tillbaka en hel. Ska aldrig mer köpa saker därifrån. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Sportconrad Fuskar Med Montering!
Tillbaka
Topp