Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Sportconrad Fuskar Med Montering!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Krickemannen" data-source="post: 435757" data-attributes="member: 33769"><p>Hej alla!</p><p></p><p>Har oxå tråkiga erfarenheter med montering.</p><p>Införskaffade ett par beggade Sumo i höstas som va monterade duck.</p><p>Tyvärr va bindningen lite för "stor" så jag fick montera om.</p><p>Tänkte eftersom ja ändå måste montera om & aldrig testat duck så monterar ja straight.</p><p>Ringde ner till Götet, bokade tid & åkte ner någon vecka efter telefonsamtalet.</p><p>Vill tillägga att jag valde en känd & som ja trodde "rutinerad" butik. </p><p>Bindningarna blev monterade & jag tyckte att allt såg bra ut & åkte hem igen.</p><p>Drog sedan på säsong till Ö-rike & en dag i gondolen tittade jag en x-tra gång ut på skidorna.</p><p>Bak på belagen under häldelen var det 2 bulor, 2 på varje skida.</p><p>Det är inte sant tänkte jag, varför?!?!</p><p></p><p>Kontaktade butiken hemma i Sverige & fick tips om att banka tillbaka bulorna.</p><p>Pratade med den lokala butiken men han tyckte att den som gjort fel fick fixa felet oxå.</p><p>Kan tänka att det är svårt att verkligen få det bra + att det säkerligen måste borras om?</p><p></p><p>Så ytterliggare ett mail till butiken hemma i Sverige.</p><p>Kom in när du har kommit hem, vi löser detta.</p><p>Kontaktade butiken nu i dagarna & fick beskedet att det är sommarstängt.</p><p>+ att alla gamla säljare tydligen hade slutat, men att mailen troligen fanns kvar.</p><p></p><p>Vill med detta säga att det är trist att inte ens "proffs" i mina ögon sett inte kan montera rätt.</p><p></p><p>Ha en bra kväll!</p><p></p><p>// Kricke</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Krickemannen, post: 435757, member: 33769"] Hej alla! Har oxå tråkiga erfarenheter med montering. Införskaffade ett par beggade Sumo i höstas som va monterade duck. Tyvärr va bindningen lite för "stor" så jag fick montera om. Tänkte eftersom ja ändå måste montera om & aldrig testat duck så monterar ja straight. Ringde ner till Götet, bokade tid & åkte ner någon vecka efter telefonsamtalet. Vill tillägga att jag valde en känd & som ja trodde "rutinerad" butik. Bindningarna blev monterade & jag tyckte att allt såg bra ut & åkte hem igen. Drog sedan på säsong till Ö-rike & en dag i gondolen tittade jag en x-tra gång ut på skidorna. Bak på belagen under häldelen var det 2 bulor, 2 på varje skida. Det är inte sant tänkte jag, varför?!?! Kontaktade butiken hemma i Sverige & fick tips om att banka tillbaka bulorna. Pratade med den lokala butiken men han tyckte att den som gjort fel fick fixa felet oxå. Kan tänka att det är svårt att verkligen få det bra + att det säkerligen måste borras om? Så ytterliggare ett mail till butiken hemma i Sverige. Kom in när du har kommit hem, vi löser detta. Kontaktade butiken nu i dagarna & fick beskedet att det är sommarstängt. + att alla gamla säljare tydligen hade slutat, men att mailen troligen fanns kvar. Vill med detta säga att det är trist att inte ens "proffs" i mina ögon sett inte kan montera rätt. Ha en bra kväll! // Kricke [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Sportconrad Fuskar Med Montering!
Tillbaka
Topp