Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Sportconrad Fuskar Med Montering!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tompan14" data-source="post: 435908" data-attributes="member: 74439"><p>Antalet felmonteringar måste ju ställas i förhållande till antalet korrekta monteringar.</p><p>Naturligtvis vore det bästa om det inte förekom några misstag alls, men om vi ska vara lite realistiska så får vi snarare se till möjligheterna att sänka antalet fel så mycket som möjligt istället för att helt utrota dem.</p><p>Själv har jag kanske inte låtit montera så många bindningar som vissa i den här tråden, däremot har jag aldrig haft några problem med hur jobbet har varit utfört!</p><p>Visserligen har jag aldrig ens varit inne i en servicebutik här i sverige, utan allt har skett i österrike, från att nymontera bindningar, flytta bindningar, byta bindningar, ja allt har fungerat smärtfritt.</p><p>Kanske är svenska butiker rent av sämre, eller så är det helt enkelt så att de som klagar mest har kommit in med 12 år gamla bindningar som plågats hårt säsong efter säsong. Att sedann vilja få dem monterade inom två timmar i en butik som inte har sålt en enda pryl till personen i fråga...</p><p>tja, då hade även jag tyckt antingen väntar du tills jag gjort jobben som <i>mina</i> kunder väntar på, eller så låter jag prao-eleven borra på frihand i dina skidor.</p><p>Att bara vara lite ödmjuk, lite tillmötesgående och mycket vänlig har hjälpt mig oerhört under de säsonger jag har gjort. vem vet, kanske funkar det även när det gäller montering av bindningar i sverige!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tompan14, post: 435908, member: 74439"] Antalet felmonteringar måste ju ställas i förhållande till antalet korrekta monteringar. Naturligtvis vore det bästa om det inte förekom några misstag alls, men om vi ska vara lite realistiska så får vi snarare se till möjligheterna att sänka antalet fel så mycket som möjligt istället för att helt utrota dem. Själv har jag kanske inte låtit montera så många bindningar som vissa i den här tråden, däremot har jag aldrig haft några problem med hur jobbet har varit utfört! Visserligen har jag aldrig ens varit inne i en servicebutik här i sverige, utan allt har skett i österrike, från att nymontera bindningar, flytta bindningar, byta bindningar, ja allt har fungerat smärtfritt. Kanske är svenska butiker rent av sämre, eller så är det helt enkelt så att de som klagar mest har kommit in med 12 år gamla bindningar som plågats hårt säsong efter säsong. Att sedann vilja få dem monterade inom två timmar i en butik som inte har sålt en enda pryl till personen i fråga... tja, då hade även jag tyckt antingen väntar du tills jag gjort jobben som <i>mina</i> kunder väntar på, eller så låter jag prao-eleven borra på frihand i dina skidor. Att bara vara lite ödmjuk, lite tillmötesgående och mycket vänlig har hjälpt mig oerhört under de säsonger jag har gjort. vem vet, kanske funkar det även när det gäller montering av bindningar i sverige! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Sportconrad Fuskar Med Montering!
Tillbaka
Topp