Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Sportconrad Fuskar Med Montering!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="landmark" data-source="post: 587936" data-attributes="member: 100008"><p>Servus Zusammen,</p><p></p><p>Tog bilen ner till Penzberg och Herr Conrad igår.</p><p>Efter en dryg timme kom jag glad ut med ett par nya skidor. </p><p>Med bindningar monterade...</p><p>Men eftersom jag läst här på forumet om problem med monteringen hos Conrad, så var jag tvungen att fråga försäljaren om det.</p><p>Han såg väldigt förvånad ut när jag sa att dom monterade utan lim och sa att dom alltid har lim i hålen när dom monterar och har alltid så gjort.</p><p>Det enda han kunde tänka var att det var språkförbistringar som låg bakom.</p><p></p><p>Kom inte iväg och provade skidorna idag, det får vänta till nästa helg, men om bindningarna lossnar får jag väl återkomma.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="landmark, post: 587936, member: 100008"] Servus Zusammen, Tog bilen ner till Penzberg och Herr Conrad igår. Efter en dryg timme kom jag glad ut med ett par nya skidor. Med bindningar monterade... Men eftersom jag läst här på forumet om problem med monteringen hos Conrad, så var jag tvungen att fråga försäljaren om det. Han såg väldigt förvånad ut när jag sa att dom monterade utan lim och sa att dom alltid har lim i hålen när dom monterar och har alltid så gjort. Det enda han kunde tänka var att det var språkförbistringar som låg bakom. Kom inte iväg och provade skidorna idag, det får vänta till nästa helg, men om bindningarna lossnar får jag väl återkomma. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Sportconrad Fuskar Med Montering!
Tillbaka
Topp