Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Sportconradmänniskor i ett nötskal
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jjosefsson" data-source="post: 942390"><p>Du verkar mena Intersport Stadium eller liknade.</p><p>Det finns fortfarande skidbutiker med kompetent service.</p><p>Har barn som tävlat i många år, lärt mig hantverket från grunden.</p><p>Barnen har oxå guidat samt varit utbildningsledare för ny nya guider i Tignes</p><p>Har nog varit i varenda backe söder om Tärnaby och insupit kompetens.</p><p>Visst jobbar jag i branschen men skulle för den delen aldrig föreslå felskida .</p><p>Företaget går bra tack vare stor trovärdighet ,dessutom har jag inte så många år till pension.</p><p>Kan kosta på mig lyxen att tacka nej till jobb som jag inte vill ha ha.</p><p>Närmar sig man pensionen har man det mesta '.</p><p>Nästa vecka blir en höjdarvecka då ska jag testa Head Line K2 samt Völkl årsmodell 2013</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jjosefsson, post: 942390"] Du verkar mena Intersport Stadium eller liknade. Det finns fortfarande skidbutiker med kompetent service. Har barn som tävlat i många år, lärt mig hantverket från grunden. Barnen har oxå guidat samt varit utbildningsledare för ny nya guider i Tignes Har nog varit i varenda backe söder om Tärnaby och insupit kompetens. Visst jobbar jag i branschen men skulle för den delen aldrig föreslå felskida . Företaget går bra tack vare stor trovärdighet ,dessutom har jag inte så många år till pension. Kan kosta på mig lyxen att tacka nej till jobb som jag inte vill ha ha. Närmar sig man pensionen har man det mesta '. Nästa vecka blir en höjdarvecka då ska jag testa Head Line K2 samt Völkl årsmodell 2013 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Sportconradmänniskor i ett nötskal
Tillbaka
Topp