Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Sportconradmänniskor i ett nötskal
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="havreboll" data-source="post: 942412" data-attributes="member: 60010"><p>Men nu pratar vi bara pjäxor. Sen kommer alla skidsaker. Polaren som fick Line 130 rekomenderad som en skida för tät skog, Kuron som rekomenderades mig som turskida, spk pjäxorna som någon smart rackare tyckte passade mig (86 kg 186 lång) när jag sökte en stora bergs pjäxa, att det inte är konstigt att ABS-utlösaren rostar fast efter 2 veckor, att när jag ber killen montera på mina booster straps och får svaret - Vad är det. </p><p></p><p>I mina ögon accepterar jag att butiken är dyrare för att jag får prata med kunnigt folk. Om jag inte får det, vad är det då jag betalar extra för?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="havreboll, post: 942412, member: 60010"] Men nu pratar vi bara pjäxor. Sen kommer alla skidsaker. Polaren som fick Line 130 rekomenderad som en skida för tät skog, Kuron som rekomenderades mig som turskida, spk pjäxorna som någon smart rackare tyckte passade mig (86 kg 186 lång) när jag sökte en stora bergs pjäxa, att det inte är konstigt att ABS-utlösaren rostar fast efter 2 veckor, att när jag ber killen montera på mina booster straps och får svaret - Vad är det. I mina ögon accepterar jag att butiken är dyrare för att jag får prata med kunnigt folk. Om jag inte får det, vad är det då jag betalar extra för? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Sportconradmänniskor i ett nötskal
Tillbaka
Topp