Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Sportconradmänniskor i ett nötskal
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pontusk" data-source="post: 942432" data-attributes="member: 103132"><p>Varför detta hat mot Conrad, jag förstår inte? Är hatet riktat mot en gammal skidbutik från Penzberg, som med en framgångsrik affärsmodell och effektiv marknadföring lyckats expandera handeln utanför lokalområdet? Är det riktat mot e-handel generellt? Tullfriheten inom EU? Du kan ju inte vara förvånad över att folk väljer det billigaste alternativet av en och samma produkt när tillgängligheten (internet) gör det möjligt. Jag har själv handlat på Conrad två gånger, dock inte online, eftersom jag bor i närheten. Det är en helt normal affär, kunnigt folk och bra service, kändes verkligen inte som den satan som beskrivs här. Vad vill du göra? Ska vi införa tullar igen eller ska vi lagstifta fram utjämning av hyror och lönenivåer mellan Stockholms innerstad och södra Bayerns landsbygd, samt alla andra platser där någon kan få för sig att öppna en skidbutik?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pontusk, post: 942432, member: 103132"] Varför detta hat mot Conrad, jag förstår inte? Är hatet riktat mot en gammal skidbutik från Penzberg, som med en framgångsrik affärsmodell och effektiv marknadföring lyckats expandera handeln utanför lokalområdet? Är det riktat mot e-handel generellt? Tullfriheten inom EU? Du kan ju inte vara förvånad över att folk väljer det billigaste alternativet av en och samma produkt när tillgängligheten (internet) gör det möjligt. Jag har själv handlat på Conrad två gånger, dock inte online, eftersom jag bor i närheten. Det är en helt normal affär, kunnigt folk och bra service, kändes verkligen inte som den satan som beskrivs här. Vad vill du göra? Ska vi införa tullar igen eller ska vi lagstifta fram utjämning av hyror och lönenivåer mellan Stockholms innerstad och södra Bayerns landsbygd, samt alla andra platser där någon kan få för sig att öppna en skidbutik? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Sportconradmänniskor i ett nötskal
Tillbaka
Topp