Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Sportconradmänniskor i ett nötskal
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Onlytelemark" data-source="post: 942523" data-attributes="member: 63059"><p>Jag hoppas den här traden halls levande, det är en interresant fraga som tas upp, men jag har en fraga till Carled som är lite off, men du skriver "vad är det med gamla gubbar som håller fast i det förgångna" jag känner mig inte träffad, men eftersom jag är 50+ sa antar jag att du menar sadana som jag? Jag vill bara säga till dig Carled att jag är i den situationen i dag att jag har en väldigt uppdaterad skidgarderob, bättre sadan en de flesta pa detta forum, fran att varit en fattig bummare pa 80talet, kan jag idag köpa mig de skidor o övrig utrustning jag vill ha,, senaste tillskottet är ett par Gigawatt, de har verkligen varit till nytta senaste veckan,, sa även om jag tycker att det var trevligt med 208cm langa storslalomskidor i pudret, sa v¨lkomnar jag utvecklingen som fört skidakningen framat,,</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Onlytelemark, post: 942523, member: 63059"] Jag hoppas den här traden halls levande, det är en interresant fraga som tas upp, men jag har en fraga till Carled som är lite off, men du skriver "vad är det med gamla gubbar som håller fast i det förgångna" jag känner mig inte träffad, men eftersom jag är 50+ sa antar jag att du menar sadana som jag? Jag vill bara säga till dig Carled att jag är i den situationen i dag att jag har en väldigt uppdaterad skidgarderob, bättre sadan en de flesta pa detta forum, fran att varit en fattig bummare pa 80talet, kan jag idag köpa mig de skidor o övrig utrustning jag vill ha,, senaste tillskottet är ett par Gigawatt, de har verkligen varit till nytta senaste veckan,, sa även om jag tycker att det var trevligt med 208cm langa storslalomskidor i pudret, sa v¨lkomnar jag utvecklingen som fört skidakningen framat,, [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Sportconradmänniskor i ett nötskal
Tillbaka
Topp