Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Sportconradmänniskor i ett nötskal
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 942543" data-attributes="member: 83225"><p>Det verkar som att Herr Josefsson skulle fundera igenom sina inlägg lite mer innan han postade dem. Det du säger är alltså att kunderna borde vara villiga att betala butikerna för den service de erbjuder, men samtidigt erkänner du lite senare att det stora flertalet som jobbar i butikerna har rätt dålig koll. Vad är det då jag betalar för? Jag har personligen aldrig köpt nåt på Conrad. Det beror dock inte på nån princip utan bara att jag hittat mina skidor begagnade här på köp och sälj, eller hittat en schysst deal med bra service i butik. När det kommer till olika butiker har jag varit med om så mycket usel service att om jag hade nån princip skulle den snarare vara att aldrig handla i butik, snarare än att aldrig handla på Conrad, Snowsafe och andra nätbutiker. Självklart finns det butiker som är goda undantag och de betalar jag gärna extra för servicen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 942543, member: 83225"] Det verkar som att Herr Josefsson skulle fundera igenom sina inlägg lite mer innan han postade dem. Det du säger är alltså att kunderna borde vara villiga att betala butikerna för den service de erbjuder, men samtidigt erkänner du lite senare att det stora flertalet som jobbar i butikerna har rätt dålig koll. Vad är det då jag betalar för? Jag har personligen aldrig köpt nåt på Conrad. Det beror dock inte på nån princip utan bara att jag hittat mina skidor begagnade här på köp och sälj, eller hittat en schysst deal med bra service i butik. När det kommer till olika butiker har jag varit med om så mycket usel service att om jag hade nån princip skulle den snarare vara att aldrig handla i butik, snarare än att aldrig handla på Conrad, Snowsafe och andra nätbutiker. Självklart finns det butiker som är goda undantag och de betalar jag gärna extra för servicen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Sportconradmänniskor i ett nötskal
Tillbaka
Topp