Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Sportconradmänniskor i ett nötskal
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sjooons" data-source="post: 942670" data-attributes="member: 132077"><p>Varfor maste det vara antingen eller? Jag handlar bade fran min lokala handlare och fran natet..</p><p></p><p>Det min lokala handlare ger mig ar grym service, som att oppna butiken bara for mig 30 min innan normal oppningstid pa en lordag for att jag ska hinna fa ett par formgjutna sulor innan jag akte ivag pa skidresa.</p><p></p><p>Det internet ger mig ar, ibland, grymt bra priser och ett stort urval.</p><p></p><p>Men nu det viktiga, iaf inom cykelvarlden sa beror priskillnaden mellan europeiska internetshoppar och svenska butiker (och internetshoppar) pa de priser som den svenska generalagenten tar ut. Dvs, jag koper Shimano prylar til min cykel billigare fran en webshop i england/tyskland/irland/... an min lokala butik koper dem fran Shimano Nordic, sa da ar det ju sjalvklart att de kommer kosta ohemuligt mycket mer i butiken. Ar det nagon som vet hur det ser ut inom skidvarlden? For pa vissa saker ar det ju inte alls, eller valdigt lite, billigare att handla fran natet, men pa andra grejjor ar det halva priset..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sjooons, post: 942670, member: 132077"] Varfor maste det vara antingen eller? Jag handlar bade fran min lokala handlare och fran natet.. Det min lokala handlare ger mig ar grym service, som att oppna butiken bara for mig 30 min innan normal oppningstid pa en lordag for att jag ska hinna fa ett par formgjutna sulor innan jag akte ivag pa skidresa. Det internet ger mig ar, ibland, grymt bra priser och ett stort urval. Men nu det viktiga, iaf inom cykelvarlden sa beror priskillnaden mellan europeiska internetshoppar och svenska butiker (och internetshoppar) pa de priser som den svenska generalagenten tar ut. Dvs, jag koper Shimano prylar til min cykel billigare fran en webshop i england/tyskland/irland/... an min lokala butik koper dem fran Shimano Nordic, sa da ar det ju sjalvklart att de kommer kosta ohemuligt mycket mer i butiken. Ar det nagon som vet hur det ser ut inom skidvarlden? For pa vissa saker ar det ju inte alls, eller valdigt lite, billigare att handla fran natet, men pa andra grejjor ar det halva priset.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Sportconradmänniskor i ett nötskal
Tillbaka
Topp