Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Sportconradmänniskor i ett nötskal
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="linder" data-source="post: 942692" data-attributes="member: 58560"><p>Om du tror att alla som köper från conrad skulle klaga på en slipning på 170kr så vet jag inte vad jag ska tro om dig, visst du verkar som en riktigt bitter människa men alla som köper från conrad är inte snåla.</p><p></p><p>Dom har bra service och större utbud än alla lokala butiker hos mig. Jag kan utan tvekan köpa lokalt men då ska det inte skilja tusenlappar utan max 500kr. Men när mina skistoppers gick sönder på mina lokalinköpta skidor i åre fick jag betala för nya, från conrad fick jag ett nytt par så jag hade i reserv.</p><p></p><p>Vill du inte slipa mina skidor/snowboard jag köpt oavsett om det är dom från Conrad, Åre skidsport eller Evolver / Extra Evil distribution så är det du som ger dålig service. För dig borde det inte spela någon roll vart skidorna är köpta, du kan inte dra conradfolk till en kant och ska du dra dom som inte har köpt skidorna hos dig över en kant får du göra det med alla.</p><p></p><p></p><p>Och dom lokala stolpskotten som bara är inne i din butik och tar din kunskap för att sedan använda den från att köpa från internet. Det är ju bara lära sig vilka det är då det inte är så många. I polarens butik är det en familj som gör så, men dom har vi lärt oss att inte hjälpa. Men man måste ge alla en chans.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="linder, post: 942692, member: 58560"] Om du tror att alla som köper från conrad skulle klaga på en slipning på 170kr så vet jag inte vad jag ska tro om dig, visst du verkar som en riktigt bitter människa men alla som köper från conrad är inte snåla. Dom har bra service och större utbud än alla lokala butiker hos mig. Jag kan utan tvekan köpa lokalt men då ska det inte skilja tusenlappar utan max 500kr. Men när mina skistoppers gick sönder på mina lokalinköpta skidor i åre fick jag betala för nya, från conrad fick jag ett nytt par så jag hade i reserv. Vill du inte slipa mina skidor/snowboard jag köpt oavsett om det är dom från Conrad, Åre skidsport eller Evolver / Extra Evil distribution så är det du som ger dålig service. För dig borde det inte spela någon roll vart skidorna är köpta, du kan inte dra conradfolk till en kant och ska du dra dom som inte har köpt skidorna hos dig över en kant får du göra det med alla. Och dom lokala stolpskotten som bara är inne i din butik och tar din kunskap för att sedan använda den från att köpa från internet. Det är ju bara lära sig vilka det är då det inte är så många. I polarens butik är det en familj som gör så, men dom har vi lärt oss att inte hjälpa. Men man måste ge alla en chans. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Sportconradmänniskor i ett nötskal
Tillbaka
Topp