Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Sportconradmänniskor i ett nötskal
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jjosefsson" data-source="post: 942805"><p>Nu är det i stort bara lokala stolpskott som kommer in i butiken.</p><p>När jag jobbar vid min skidslip är jag en hantverkare, Ni kan inte gå in till alla hantverksgrupper och kräva att de ska ta uppdrag ni önskar få gjorda.</p><p>Jag väljer själv vilka uppdrag jag ska ta.</p><p>Givetvis är det inte bara stenslipning utan planslipning ,hängning av kanter, kantslipning, + manuell vallning som ingår i 170 kr till helkunder</p><p></p><p>Möjligt att de unga studenterna senare i livet kommer att handla i markbutik men när de har stadgat sig har jag lagt av.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jjosefsson, post: 942805"] Nu är det i stort bara lokala stolpskott som kommer in i butiken. När jag jobbar vid min skidslip är jag en hantverkare, Ni kan inte gå in till alla hantverksgrupper och kräva att de ska ta uppdrag ni önskar få gjorda. Jag väljer själv vilka uppdrag jag ska ta. Givetvis är det inte bara stenslipning utan planslipning ,hängning av kanter, kantslipning, + manuell vallning som ingår i 170 kr till helkunder Möjligt att de unga studenterna senare i livet kommer att handla i markbutik men när de har stadgat sig har jag lagt av. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Sportconradmänniskor i ett nötskal
Tillbaka
Topp