Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Sportconradmänniskor i ett nötskal
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="s_ahlen" data-source="post: 942845" data-attributes="member: 63023"><p>Okej detta kanske inte är helseriöst men jag tänker inte köpa skidor i Sverige föräns det blivit billigare eller ungefär samma pris som de tyska sidorna. Köpte t.e.x nya skidor i år från sport conrad, Salomon Suspect med Salomon STH 12 jibb binding priset slutade på ca:3300kr levererat till dörren alltså inklusive frakt de billigaste i Sverige jag sett för samma paket är 6000kr och då är det exklusive frakt, klart man väljer Sport conrad, bra monterat och bra service har fått ett par Rossignol S2 reklamerade från Sport Conrad tack vare hjälpen från dem i Sverige när jag skulle reklamera ett par Salomon Thruster som stålkanten gått av på köpta på Stadium fick jag avslag. </p><p>Så njaa kommer nog inte köpa några Skidor i Sverige på ett bra tag.</p><p>Allting är så sjukt mycket billigare utomlands t.e.x freezeproshop tar för Oakley Splice med bra lins ca:1000kr och i sverige 1600kr och frakten från Freezeproshop är 59kr, vad väljer man jo de är klart man väljer freezeproshop.</p><p>Dom som tycker dom har råd att lägga så många tusen extra för en skidutrustning i Sverige jämtemot att köpa den utomlands får gärna göra de men jag tänker inte göra det.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="s_ahlen, post: 942845, member: 63023"] Okej detta kanske inte är helseriöst men jag tänker inte köpa skidor i Sverige föräns det blivit billigare eller ungefär samma pris som de tyska sidorna. Köpte t.e.x nya skidor i år från sport conrad, Salomon Suspect med Salomon STH 12 jibb binding priset slutade på ca:3300kr levererat till dörren alltså inklusive frakt de billigaste i Sverige jag sett för samma paket är 6000kr och då är det exklusive frakt, klart man väljer Sport conrad, bra monterat och bra service har fått ett par Rossignol S2 reklamerade från Sport Conrad tack vare hjälpen från dem i Sverige när jag skulle reklamera ett par Salomon Thruster som stålkanten gått av på köpta på Stadium fick jag avslag. Så njaa kommer nog inte köpa några Skidor i Sverige på ett bra tag. Allting är så sjukt mycket billigare utomlands t.e.x freezeproshop tar för Oakley Splice med bra lins ca:1000kr och i sverige 1600kr och frakten från Freezeproshop är 59kr, vad väljer man jo de är klart man väljer freezeproshop. Dom som tycker dom har råd att lägga så många tusen extra för en skidutrustning i Sverige jämtemot att köpa den utomlands får gärna göra de men jag tänker inte göra det. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Sportconradmänniskor i ett nötskal
Tillbaka
Topp