Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Sportconradmänniskor i ett nötskal
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tompan14" data-source="post: 942881" data-attributes="member: 74439"><p>Du är så ung och naiv Nojlas! Skivindustrin började driva sitt krig emot piratkopiering istället för att välkomna den nya tekniken redan på 70-talet när kassettbanden fanns i alla hem.</p><p></p><p>Sen förstår jag faktiskt jjosefssons frustration över folk som kommer in och prövar storlekar, passform och frågar om råd för att sedan säga att de tänker gå hem och beställa från någon e-butik för att det är billigare där.</p><p>Jag har inget emot SC eller e-handel som sådan, nyttjar det gärna när det gäller "hårdvara" men är det något som jag vill klämma och känna på först så brukar jag faktiskt handla i butik. Det är inte helt schysst att förvänta sig att den lokala butiken ska hålla sig med ett stort lager och alla storlekar för att man ska kunna prova innan köp och sedan beställa hos en konkurrent.</p><p></p><p>Sen undrar jag fortfarande över vad det är för service som efterlyses när ni säger att markbutikerna ska konkurrera med service istället för pris.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tompan14, post: 942881, member: 74439"] Du är så ung och naiv Nojlas! Skivindustrin började driva sitt krig emot piratkopiering istället för att välkomna den nya tekniken redan på 70-talet när kassettbanden fanns i alla hem. Sen förstår jag faktiskt jjosefssons frustration över folk som kommer in och prövar storlekar, passform och frågar om råd för att sedan säga att de tänker gå hem och beställa från någon e-butik för att det är billigare där. Jag har inget emot SC eller e-handel som sådan, nyttjar det gärna när det gäller "hårdvara" men är det något som jag vill klämma och känna på först så brukar jag faktiskt handla i butik. Det är inte helt schysst att förvänta sig att den lokala butiken ska hålla sig med ett stort lager och alla storlekar för att man ska kunna prova innan köp och sedan beställa hos en konkurrent. Sen undrar jag fortfarande över vad det är för service som efterlyses när ni säger att markbutikerna ska konkurrera med service istället för pris. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Sportconradmänniskor i ett nötskal
Tillbaka
Topp