Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Sportlovssvineriet, vad har hänt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="coig" data-source="post: 15830" data-attributes="member: 12090"><p>Vänner etrusker och brantåkare. Förstår ni inte att vi som är dagens unga har tagit ytterligare ett steg på evolutionensstege. Vi har övergivit grottstadiet, vill inte skämma ut oss på vare sig afterski, afterbeach eller afterwork, hellre att ha ett par nya brallor från brothers och en stajlad tröja och drick ett gott glas vin. Tänk, att åka till alperna och behöva skämma ut sig när man kan dricka fint och njuta av de breda salsgolven i backarna. Personligen tycker jag att lössnö borde förbjudas, orsakar bara problem för mig och mina crossmax. Vidare så borde man endast släppas upp på bergen i modéenlig klädsel men sånt förstår nog inte såna busar som er. Vi moderna människor som njuter av livets goda istället för att slå sönder och förstöra. Dessutom tycker jag inte ni ska vara ledsna för att herrarna åkte ut när våra dam kronor var så duktiga och tog brons. </p><p></p><p>Tack gode gud att jag studerar på handels!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="coig, post: 15830, member: 12090"] Vänner etrusker och brantåkare. Förstår ni inte att vi som är dagens unga har tagit ytterligare ett steg på evolutionensstege. Vi har övergivit grottstadiet, vill inte skämma ut oss på vare sig afterski, afterbeach eller afterwork, hellre att ha ett par nya brallor från brothers och en stajlad tröja och drick ett gott glas vin. Tänk, att åka till alperna och behöva skämma ut sig när man kan dricka fint och njuta av de breda salsgolven i backarna. Personligen tycker jag att lössnö borde förbjudas, orsakar bara problem för mig och mina crossmax. Vidare så borde man endast släppas upp på bergen i modéenlig klädsel men sånt förstår nog inte såna busar som er. Vi moderna människor som njuter av livets goda istället för att slå sönder och förstöra. Dessutom tycker jag inte ni ska vara ledsna för att herrarna åkte ut när våra dam kronor var så duktiga och tog brons. Tack gode gud att jag studerar på handels! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Sportlovssvineriet, vad har hänt?
Tillbaka
Topp