Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Sportlovssvineriet, vad har hänt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ChamBenkeYxan" data-source="post: 15848" data-attributes="member: 34055"><p>OjOjOj dags att starta upp den här tråden igen tror jag.</p><p></p><p>I St.Anton Animal House säsongen 04/05 måste svineriet ha tagit nya rekord.</p><p>Tyvärr var det inte dom svenska medlemarna av besättningen som stod för det värsta och grövsta.</p><p>Det var danskarna som tog en överlägsen seger.</p><p>Torben vann "The PassOut Club" överlägset med hela 15 däckningar på säsongen.</p><p>Han spydde bland annat på soffan bredvid min säng när underteknad hade dambesök.</p><p>Australiensarna slog nog dom gamla svenska rekorden dom med.</p><p>Efter att först hyresvärden sedan polisen och sist chefen på vårat jobb hade varit där så tog festen på aussie day ändå inte slut.</p><p></p><p>Om man då lägger till att bland svenskarna så var det inte bara undertecknad som bodde i huset utan oxo övertecknad FFsuper så kan man ju gissa sig till att det var ett ganska bra svineri även på den svenska fronten.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ChamBenkeYxan, post: 15848, member: 34055"] OjOjOj dags att starta upp den här tråden igen tror jag. I St.Anton Animal House säsongen 04/05 måste svineriet ha tagit nya rekord. Tyvärr var det inte dom svenska medlemarna av besättningen som stod för det värsta och grövsta. Det var danskarna som tog en överlägsen seger. Torben vann "The PassOut Club" överlägset med hela 15 däckningar på säsongen. Han spydde bland annat på soffan bredvid min säng när underteknad hade dambesök. Australiensarna slog nog dom gamla svenska rekorden dom med. Efter att först hyresvärden sedan polisen och sist chefen på vårat jobb hade varit där så tog festen på aussie day ändå inte slut. Om man då lägger till att bland svenskarna så var det inte bara undertecknad som bodde i huset utan oxo övertecknad FFsuper så kan man ju gissa sig till att det var ett ganska bra svineri även på den svenska fronten. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Sportlovssvineriet, vad har hänt?
Tillbaka
Topp