Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Sportlovssvineriet, vad har hänt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gelendesprung" data-source="post: 15860" data-attributes="member: 35006"><p>"Sportlovssvineri" är ett ord som bär en viss värdighet, stöld och förstörelse är en annan sak. </p><p></p><p>Att jävlas med sina likar, vänner och I VISS MÅN lokalbefolkningen är kul men mycket av det som skrivits ovan är terrorism och förtjänar ingen cred. Om grannarna är "party-turister" på semester i sin egen skit-bil är det OK att sno deras hjul och ställa bilen på fyra 6-pack(det funkar om 6-packen är fulla -lite får man offra), är det däremot nån stackars locals nya volvo med fälgar för flera tusen som han tänkt rulla till jobbet på nästa morgon handlar det genast om terrorism. </p><p></p><p>Claude Khayat är alpernas egen BinLaden varför pax-lokalbefolkning-rekvisitet får tolkas väldigt fritt, ChamSud-residents -make it hurt!</p><p></p><p>Det är också viktigt att det finns ett personligt riskmoment, att åka wakeboard naken skadar ingen annan (enligt min mening) men skänker stor glädje åt åskådarna samt eventuell smärta och förödmjukelse/ära åt utövaren -utmärkt sportlovssvineri!</p><p></p><p>Svina på, men håll lite höjd -det är min mening...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gelendesprung, post: 15860, member: 35006"] "Sportlovssvineri" är ett ord som bär en viss värdighet, stöld och förstörelse är en annan sak. Att jävlas med sina likar, vänner och I VISS MÅN lokalbefolkningen är kul men mycket av det som skrivits ovan är terrorism och förtjänar ingen cred. Om grannarna är "party-turister" på semester i sin egen skit-bil är det OK att sno deras hjul och ställa bilen på fyra 6-pack(det funkar om 6-packen är fulla -lite får man offra), är det däremot nån stackars locals nya volvo med fälgar för flera tusen som han tänkt rulla till jobbet på nästa morgon handlar det genast om terrorism. Claude Khayat är alpernas egen BinLaden varför pax-lokalbefolkning-rekvisitet får tolkas väldigt fritt, ChamSud-residents -make it hurt! Det är också viktigt att det finns ett personligt riskmoment, att åka wakeboard naken skadar ingen annan (enligt min mening) men skänker stor glädje åt åskådarna samt eventuell smärta och förödmjukelse/ära åt utövaren -utmärkt sportlovssvineri! Svina på, men håll lite höjd -det är min mening... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Sportlovssvineriet, vad har hänt?
Tillbaka
Topp