Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Sportpalette.de
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mi-ke" data-source="post: 453356" data-attributes="member: 82867"><p>Jag undrar vad ni har för erfarenhet om butiken/sidan i fråga? Pålitlig? </p><p>Tittade på dynastar trouble maker 06/07 där , men märkte att man kan int i någåt skede bestämma var på skidan man vill att bindningen skall monteras, eller om man alls vill ha den monterad. Var kommer alltså bindningen att sitta om man beställer skidorna? Skulle gärna beställa bindningarna omonterade och få det gjort själv, eller ifall de måste monteras där få dem monterade på "traditionellt" ställe , inte alltså mittmonterade..</p><p></p><p>Borde beställa snart så svara gärna :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mi-ke, post: 453356, member: 82867"] Jag undrar vad ni har för erfarenhet om butiken/sidan i fråga? Pålitlig? Tittade på dynastar trouble maker 06/07 där , men märkte att man kan int i någåt skede bestämma var på skidan man vill att bindningen skall monteras, eller om man alls vill ha den monterad. Var kommer alltså bindningen att sitta om man beställer skidorna? Skulle gärna beställa bindningarna omonterade och få det gjort själv, eller ifall de måste monteras där få dem monterade på "traditionellt" ställe , inte alltså mittmonterade.. Borde beställa snart så svara gärna :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Sportpalette.de
Tillbaka
Topp