Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Spot i huddinge
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JSL" data-source="post: 610114" data-attributes="member: 71274"><p>de va riktat till alla för alla ska klaga så fort man gör nått fel på freeride, om jag blir sur för de så är de fan dubbelt så normalt änn om nån skulle märka att jag glömmde välja kategori i ett forum som från första början menat till att man ska svara på frågan inte klaga och haka upp sig på ett vanligt fel vem som helst kan göra. om man ska klaga på alla andra så ska man fan själv visa lite mogenhet. och om ni ändå bara tänkt klaga på ett forum istället för att diskutera frågan, tänk över om ni kan svara på frågan innan ni skriver, tänk lite på de</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JSL, post: 610114, member: 71274"] de va riktat till alla för alla ska klaga så fort man gör nått fel på freeride, om jag blir sur för de så är de fan dubbelt så normalt änn om nån skulle märka att jag glömmde välja kategori i ett forum som från första början menat till att man ska svara på frågan inte klaga och haka upp sig på ett vanligt fel vem som helst kan göra. om man ska klaga på alla andra så ska man fan själv visa lite mogenhet. och om ni ändå bara tänkt klaga på ett forum istället för att diskutera frågan, tänk över om ni kan svara på frågan innan ni skriver, tänk lite på de [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Spot i huddinge
Tillbaka
Topp