Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Spotify Spellista.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lp91" data-source="post: 833496" data-attributes="member: 68590"><p>Sant. </p><p>Hade en creative zen v plus förr, den höll i ungefär 1-2 år (om inte mer). Bästa mp3/mp4 jag haft, så man känner sig ganska nedgraderad nu. Har ju kollat runt på nokias spotifymobiler, de ser ju ganska okej ut. Har även hört mycket bra saker om ipod nano (den gamla) men den finns ju nästan inte att få tag i längre, plus att jag helst använder mig av windows media player & spotify för musik etc. </p><p></p><p>Vet dock inte om min "mobilficka" är så pålitlig, då den sitter precis innanför dragkedjan på min everestjacka, brukar bli halvt kyligt där då den är placerad precis på vänstra bröstkorgen. Men får ta och sticka in på nån elektronikaffär under jullovet och leta lite, har ju inte så mycket mer än internet att tillta här uppe i funäs! Vore ju en klar fördel med spotifyvänliga musikspelare, då jag nyligen tecknat premium och insett att spotify är en av de bättre musiktjänsterna jag använt. ^^</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lp91, post: 833496, member: 68590"] Sant. Hade en creative zen v plus förr, den höll i ungefär 1-2 år (om inte mer). Bästa mp3/mp4 jag haft, så man känner sig ganska nedgraderad nu. Har ju kollat runt på nokias spotifymobiler, de ser ju ganska okej ut. Har även hört mycket bra saker om ipod nano (den gamla) men den finns ju nästan inte att få tag i längre, plus att jag helst använder mig av windows media player & spotify för musik etc. Vet dock inte om min "mobilficka" är så pålitlig, då den sitter precis innanför dragkedjan på min everestjacka, brukar bli halvt kyligt där då den är placerad precis på vänstra bröstkorgen. Men får ta och sticka in på nån elektronikaffär under jullovet och leta lite, har ju inte så mycket mer än internet att tillta här uppe i funäs! Vore ju en klar fördel med spotifyvänliga musikspelare, då jag nyligen tecknat premium och insett att spotify är en av de bättre musiktjänsterna jag använt. ^^ [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Spotify Spellista.
Tillbaka
Topp