Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Spräckta Sanmarco pjäxor (bild)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DanneH" data-source="post: 110412" data-attributes="member: 45714"><p>ja Jo Wel dom hade ju några år på nacken men fungerade jävligt bra tills dom slutade "fungera" och då anser jag inte att det är någon ide att byta. Men nu fick jag lov att byta pjexor i alla fall för det blev lite dragit kring tårna och detta kostade mig 5000.</p><p></p><p>Jag har en fulluttrustad Audi 100 2,3E CD från -91 som har gått drygt 31000 mil och den ser ju inte ut så modern men den fungerar klockrent och då anser jag inte att jag behöver köpa en ny bara för att göra intryck på grannarna för det är ju de de handlar om... dessutom så lär en motsvarande bil idag kosta ca 350 000 kr då detta var en riktig premiumvagn när den var ny....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DanneH, post: 110412, member: 45714"] ja Jo Wel dom hade ju några år på nacken men fungerade jävligt bra tills dom slutade "fungera" och då anser jag inte att det är någon ide att byta. Men nu fick jag lov att byta pjexor i alla fall för det blev lite dragit kring tårna och detta kostade mig 5000. Jag har en fulluttrustad Audi 100 2,3E CD från -91 som har gått drygt 31000 mil och den ser ju inte ut så modern men den fungerar klockrent och då anser jag inte att jag behöver köpa en ny bara för att göra intryck på grannarna för det är ju de de handlar om... dessutom så lär en motsvarande bil idag kosta ca 350 000 kr då detta var en riktig premiumvagn när den var ny.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Spräckta Sanmarco pjäxor (bild)
Tillbaka
Topp