Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Språkstudier St. Anton?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="laggmarcus" data-source="post: 62495" data-attributes="member: 37420"><p>Tjena</p><p>Jag var inne på det där ett tag. Skolan som jag hittade hette Altitudestudies och du hittar dem på <a href="http://www.altitudestudies.com" target="_blank">http://www.altitudestudies.com</a></p><p>Orten är enligt alla på det här forumet en kanon ort. Bra offpist bra pist också men den blir visst lätt uppåkt frammåt eftermiddagen. Den kom på en delad 1:a plats när den Australjensiska tidningen Powder rankade orter. Men det är dyrt i St Anton.</p><p>Dyr är också kursen typ 25.000:-. Sen tillkommer boende ca 3500:- i månaden + mat. Samt liftkort 6000:-.</p><p>Fyfan vad jag är tråkig som berättar det här. </p><p>Det jag kom fram till var att jag tänker åka ner men inte plugga. Jag ska försöka ragga up nån liten frylain och få tyskan därigenom. </p><p>Hoppas att jag inte helt avskräcker dig. Du vet att du får ta studielån för hela rasket. Studielån är det mest fördelaktiga lån du någonsin kommer att hitta..</p><p>Vem vet vi kanske ses därnere ///</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="laggmarcus, post: 62495, member: 37420"] Tjena Jag var inne på det där ett tag. Skolan som jag hittade hette Altitudestudies och du hittar dem på [URL]http://www.altitudestudies.com[/URL] Orten är enligt alla på det här forumet en kanon ort. Bra offpist bra pist också men den blir visst lätt uppåkt frammåt eftermiddagen. Den kom på en delad 1:a plats när den Australjensiska tidningen Powder rankade orter. Men det är dyrt i St Anton. Dyr är också kursen typ 25.000:-. Sen tillkommer boende ca 3500:- i månaden + mat. Samt liftkort 6000:-. Fyfan vad jag är tråkig som berättar det här. Det jag kom fram till var att jag tänker åka ner men inte plugga. Jag ska försöka ragga up nån liten frylain och få tyskan därigenom. Hoppas att jag inte helt avskräcker dig. Du vet att du får ta studielån för hela rasket. Studielån är det mest fördelaktiga lån du någonsin kommer att hitta.. Vem vet vi kanske ses därnere /// [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Språkstudier St. Anton?
Tillbaka
Topp