Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Språkstudier St. Anton?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jonni_och_Rikki" data-source="post: 62496" data-attributes="member: 36000"><p>Säger bara en sak. Att spendera en manad i St Anton eller en annan Österrikisk ort, ger dig mer tyska än tre ar av högstadietyska. Ska du bo här nere behöver du ingen sprakkurs. Ge dig bara fan pa att du ska lära dig det och använd tyska sa ofta du kan, sa löser sig allt.</p><p></p><p>Sjäälv har jag varit i St Anton i 5 vckor nu. Har aldrig läst tyska och kunde inget när jag kom hit, men mitt jobb erfodrar tyska sa jag har lärt mig en hel del.</p><p></p><p>Ich sehr gutt deutch spreche yetzt. Viel glück!</p><p></p><p>/mvh Johan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jonni_och_Rikki, post: 62496, member: 36000"] Säger bara en sak. Att spendera en manad i St Anton eller en annan Österrikisk ort, ger dig mer tyska än tre ar av högstadietyska. Ska du bo här nere behöver du ingen sprakkurs. Ge dig bara fan pa att du ska lära dig det och använd tyska sa ofta du kan, sa löser sig allt. Sjäälv har jag varit i St Anton i 5 vckor nu. Har aldrig läst tyska och kunde inget när jag kom hit, men mitt jobb erfodrar tyska sa jag har lärt mig en hel del. Ich sehr gutt deutch spreche yetzt. Viel glück! /mvh Johan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Språkstudier St. Anton?
Tillbaka
Topp