Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Sprayer FS eller BC?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="speff" data-source="post: 136260" data-attributes="member: 56266"><p>Tja!</p><p>Ja ska köpa nya Twin-tip och läste om Scratch Sprayer BC att dom funka för pist, park och offpist hyffsat, alltså perfekta för mej, men sen hitta jag ett par Scratch Sprayer FS som jag tycker är snyggare och som kosta några hundringar mindre...</p><p>Så, frågan är alltså:</p><p>Är det någon skillnad på FS och BC modellen?</p><p></p><p>Vad har ni annars att rekomendera för twin-tip-skidor om man ska ha ett par allt-i-ett-skida? (jag är inte någon nybörjare)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="speff, post: 136260, member: 56266"] Tja! Ja ska köpa nya Twin-tip och läste om Scratch Sprayer BC att dom funka för pist, park och offpist hyffsat, alltså perfekta för mej, men sen hitta jag ett par Scratch Sprayer FS som jag tycker är snyggare och som kosta några hundringar mindre... Så, frågan är alltså: Är det någon skillnad på FS och BC modellen? Vad har ni annars att rekomendera för twin-tip-skidor om man ska ha ett par allt-i-ett-skida? (jag är inte någon nybörjare) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Sprayer FS eller BC?
Tillbaka
Topp