Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Spricka i pjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ustzeust" data-source="post: 1300221" data-attributes="member: 190633"><p>Hej, när jag packade ur bilen efter senaste turen till trysil så såg jag att vänsterpjäxan han två sprickor på utsidan. Märkte inget vid åkning förutom att vänsterpjäxan alltid har knarrat lite mer än högerpjäxan.</p><p>Som ni ser på bilderna så är det inga "slag" i närheten utan jag tänker att det antingen är produktionsfel eller att dom sprack i vintras. Åkte när det var 28-29 minus.</p><p>Vad tror ni? </p><p></p><p>Edit: det är ett par dalbello DS 130, fem år gamla kanske</p><p>[ATTACH]31734[/ATTACH][ATTACH]31735[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ustzeust, post: 1300221, member: 190633"] Hej, när jag packade ur bilen efter senaste turen till trysil så såg jag att vänsterpjäxan han två sprickor på utsidan. Märkte inget vid åkning förutom att vänsterpjäxan alltid har knarrat lite mer än högerpjäxan. Som ni ser på bilderna så är det inga "slag" i närheten utan jag tänker att det antingen är produktionsfel eller att dom sprack i vintras. Åkte när det var 28-29 minus. Vad tror ni? Edit: det är ett par dalbello DS 130, fem år gamla kanske [ATTACH alt="image.jpg"]31734[/ATTACH][ATTACH alt="image.jpg"]31735[/ATTACH] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Spricka i pjäxor
Tillbaka
Topp