Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Sprit och skidåkning?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Redbeard" data-source="post: 329" data-attributes="member: 9655"><p>Förmanande förälder??? </p><p></p><p>Verkar vara en väldigt sund inställning tycker jag. Är ju inte bara det att man mår dåligt i backen, det är ju faktiskt farligt att åka både full och bakfull. Har själv varit liftskötare för några år sedan och vissa veckor så var det väldigt många man hjälpte med liften som hade en mycket utmärkande andedräkt och uppförde sig på ett mycket fumligt sätt. Man kan faktiskt ta det lugnt på kvällen och bara ha det trevligt med ca 2st pilsner och ha trevligt hela dagen i backen efteråt istället för att supa loss och ha en seg halvdag i backen med åkning av låg kvalitet.</p><p>En annan sak jag inte förstår är hur man kan ha fullständiga rättigheter uppe på en topp som man bara når med skidlift. Är det meningen att man ska åka onykter i backarna?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Redbeard, post: 329, member: 9655"] Förmanande förälder??? Verkar vara en väldigt sund inställning tycker jag. Är ju inte bara det att man mår dåligt i backen, det är ju faktiskt farligt att åka både full och bakfull. Har själv varit liftskötare för några år sedan och vissa veckor så var det väldigt många man hjälpte med liften som hade en mycket utmärkande andedräkt och uppförde sig på ett mycket fumligt sätt. Man kan faktiskt ta det lugnt på kvällen och bara ha det trevligt med ca 2st pilsner och ha trevligt hela dagen i backen efteråt istället för att supa loss och ha en seg halvdag i backen med åkning av låg kvalitet. En annan sak jag inte förstår är hur man kan ha fullständiga rättigheter uppe på en topp som man bara når med skidlift. Är det meningen att man ska åka onykter i backarna? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Sprit och skidåkning?
Tillbaka
Topp