Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Spruta fogskum i pjäxorna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Axwelll" data-source="post: 595299" data-attributes="member: 95840"><p>hehe lite kul att stöta på en sån här tråd på freeride. har ett par ganska gamla Dolmite pjuckar som är sköna, bara det att jag tyckte dom va för hårda, så jag tog ett par flipflops som låg å skräpade i garaget och slipade ner dom så dom passade fint i pjäxan. hur sköna som hällst nu och flipfpopsen formar ju sig efter foten så det blir ju bara bättre :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Axwelll, post: 595299, member: 95840"] hehe lite kul att stöta på en sån här tråd på freeride. har ett par ganska gamla Dolmite pjuckar som är sköna, bara det att jag tyckte dom va för hårda, så jag tog ett par flipflops som låg å skräpade i garaget och slipade ner dom så dom passade fint i pjäxan. hur sköna som hällst nu och flipfpopsen formar ju sig efter foten så det blir ju bara bättre :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Spruta fogskum i pjäxorna
Tillbaka
Topp