Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Sprutbar Touring Liner - Boot Doc Touring Light Foam
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="StigStrand" data-source="post: 994581" data-attributes="member: 16460"><p>Hmm, jag tolkar det som om Sidas Transfoam inte riktigt lirar med randonnee. Klickar man på rubriken Randonnee på Sidas sidan så kommer endast sulor och strumpor upp dvs det verkar som om Sidas själva inte rekommenderar dessa. Dessutom så verkar det som om de saknar de där vecken som touring liners brukar ha ovanför vristen för att möjliggöra maximal rörlighet. Ska kolla m Alpingaraget men är skeptisk! Tyvärr har jag tidigare haft erfarenhet att de, AG, snarare vill sälja än avråda om det är rätt beslut.</p><p></p><p>Och jag har inte hittat en enda tråd på något forum om sprutbara Sidas liners till touring, vilket däremot finns för Boot Doc Touring. Så just nu är det klar fördel Boot Doc...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="StigStrand, post: 994581, member: 16460"] Hmm, jag tolkar det som om Sidas Transfoam inte riktigt lirar med randonnee. Klickar man på rubriken Randonnee på Sidas sidan så kommer endast sulor och strumpor upp dvs det verkar som om Sidas själva inte rekommenderar dessa. Dessutom så verkar det som om de saknar de där vecken som touring liners brukar ha ovanför vristen för att möjliggöra maximal rörlighet. Ska kolla m Alpingaraget men är skeptisk! Tyvärr har jag tidigare haft erfarenhet att de, AG, snarare vill sälja än avråda om det är rätt beslut. Och jag har inte hittat en enda tråd på något forum om sprutbara Sidas liners till touring, vilket däremot finns för Boot Doc Touring. Så just nu är det klar fördel Boot Doc... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Sprutbar Touring Liner - Boot Doc Touring Light Foam
Tillbaka
Topp