Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
SPY soldier / Smith phenom
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Grilljanne" data-source="post: 503890" data-attributes="member: 35021"><p>tror att dom är rätt så lika överlag.. även om det är olika märken och modeller. och vilka gogglar i den prisklassen du än köper, så får du förmodligen inga dåliga gogglar. alla har ju ventilation och utbytbara linser i princip.</p><p>sen måste jag säga precis som "utter" (även om jag låter aningen partisk) att spy zed faktiskt är ett bra köp med tanke på att du får en goggle som har allt nödvändigt: bra ventilation, gelé på insidan av strapen så dom inte glider omkring om du har dom utanpå hjälm (vilket jag dock förutsätter att du inte har) mm. + att du får två linser med, en spegel och en kontrast + att gogglarna är relativt billiga i förhållande till många konkurrenter.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Grilljanne, post: 503890, member: 35021"] tror att dom är rätt så lika överlag.. även om det är olika märken och modeller. och vilka gogglar i den prisklassen du än köper, så får du förmodligen inga dåliga gogglar. alla har ju ventilation och utbytbara linser i princip. sen måste jag säga precis som "utter" (även om jag låter aningen partisk) att spy zed faktiskt är ett bra köp med tanke på att du får en goggle som har allt nödvändigt: bra ventilation, gelé på insidan av strapen så dom inte glider omkring om du har dom utanpå hjälm (vilket jag dock förutsätter att du inte har) mm. + att du får två linser med, en spegel och en kontrast + att gogglarna är relativt billiga i förhållande till många konkurrenter. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
SPY soldier / Smith phenom
Tillbaka
Topp