Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Squaw Valley/ Alpine Meadows
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Duffis08" data-source="post: 971615" data-attributes="member: 121062"><p>Ska ni stanna hela säsongen så är det helt klart billigast att hitta ett ställe att hyra en "Ski lease" för då binder man upp sig för hela säsongen = lägre månadshyra. </p><p></p><p>Nu vet jag inte hur det är i south lake men har man ingen bil (köp/hyr 4x4, helt klart värt det) så kan man ta bussen till från Alpine o Squaw men tyvärr går dom inte så ofta och sista bussen hem brukar gå 30min efter att liftarna stängt.</p><p></p><p>Kan hålla med Reine också angående terrängen. Det är sjukt varierat så man kan bestämma precis vad man vill ha.</p><p>Alpine har mer rolig skogsåkning än vad Squaw har medan Squaw har mer öppna områden med lite större linjer och feta klippor om man gillar det.</p><p></p><p>BTW Reine, ska du va med i FWT(?) tävlingen i Kirkwood nu i vinter?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Duffis08, post: 971615, member: 121062"] Ska ni stanna hela säsongen så är det helt klart billigast att hitta ett ställe att hyra en "Ski lease" för då binder man upp sig för hela säsongen = lägre månadshyra. Nu vet jag inte hur det är i south lake men har man ingen bil (köp/hyr 4x4, helt klart värt det) så kan man ta bussen till från Alpine o Squaw men tyvärr går dom inte så ofta och sista bussen hem brukar gå 30min efter att liftarna stängt. Kan hålla med Reine också angående terrängen. Det är sjukt varierat så man kan bestämma precis vad man vill ha. Alpine har mer rolig skogsåkning än vad Squaw har medan Squaw har mer öppna områden med lite större linjer och feta klippor om man gillar det. BTW Reine, ska du va med i FWT(?) tävlingen i Kirkwood nu i vinter? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Squaw Valley/ Alpine Meadows
Tillbaka
Topp