Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sri lanka istället för grå Sverige i väntan på vintern? Fotograf söker sommarbumkompisar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="joelbengs" data-source="post: 1136634" data-attributes="member: 137206"><p>Du menar att mina actionbilder har rörelseoskärpa till följd av dåligt inställd kamera? Specificera gärna vilken bild, mig veteligen har jag inte publicerat någon oösnkat rörelseoskarp bild på hemsidan.</p><p></p><p>Ja, f-stoppen är viktiga och ger en bättre slutartid, men i mitt fall har jag uppgraderat huvudsakligen för att få bättre optisk kvalite. Fuji 10-24 f/4 har ju sämre ljusinsläpp än 18 f/2, men dess bildkvalite är desto bättre.</p><p></p><p>Vad menas med hastagsen runt "ett försök"?</p><p></p><p>Nu är vi lite off topic här, vill du fortsätta diskussionen kan vi göra det i PM.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="joelbengs, post: 1136634, member: 137206"] Du menar att mina actionbilder har rörelseoskärpa till följd av dåligt inställd kamera? Specificera gärna vilken bild, mig veteligen har jag inte publicerat någon oösnkat rörelseoskarp bild på hemsidan. Ja, f-stoppen är viktiga och ger en bättre slutartid, men i mitt fall har jag uppgraderat huvudsakligen för att få bättre optisk kvalite. Fuji 10-24 f/4 har ju sämre ljusinsläpp än 18 f/2, men dess bildkvalite är desto bättre. Vad menas med hastagsen runt "ett försök"? Nu är vi lite off topic här, vill du fortsätta diskussionen kan vi göra det i PM. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sri lanka istället för grå Sverige i väntan på vintern? Fotograf söker sommarbumkompisar
Tillbaka
Topp