St. Anton -06/07

nissecalle

Ny medlem
St. Anton -06/07
Tjabba,

jag och några polare ska ner och pumpa luder..ehh puder nere i St. Anton i vinter och undrar lite om någon sitter och trycker på ett telefonnummer, några sängar, billig öl eller en låda silvertejp så är det bara höra av sig. All hjälp kommer belönas!

Vi drar ner i början av december så om någon är sugen på att haka med i ferrarin aka tigern så finns det självklart plats.

Hade så jävligt nu och nu är fanimej vintern snart här.

Calle
(seriöst inlägg)

St. Anton -06/07
Hallå ditt gamle ronk! Nej skämt åsido. Vi är två killar som behöver lift ner till St Anton i slutet av November/början av December! Hur många är ni och hur många platser har ni i eran bil ner?

MSN: micke3001@hotmail.com

Mvh Mikael

St. Anton -06/07
Jag har några boenden på gång så om ni fortfarande är intresserade så hör av er via mejl eller msn cisosi@msn.com

St. Anton -06/07
Ja har vart nere nåra år i rad nu och sticker nog ner i vinter igen... Ja brukar bo i Pettneu i min veteranhusvagn på Sportranch camping (bästa puben i byn!) billigt som fan... Betalar vad en lägenhet kostar i månaden för hela säsongen! Nackdelen är att d tar ett tag att knata hem de gånger man lyckas ta sig ut i nattlivet... Det finns även riktigt billiga lägenheter i Pettneu! Förra säsongen var d ett gäng som bodde för 7,50€, allt inkluderat, i en schysst våning.. Det finns guld för den som letar!
E du sugen på att stå i princip alla dagar på snö, är ett boende så långt bort som möjligt bäst! Man får helt enkelt inte ens för sig att gå ut.. Ja levde d hårda livet mitt första år när ja jobba som musiker på Underground me gratis öl som löneförmån.. Det som verkligen räddade mina puderdagar var inte snön,utan faktumet att det var så jävla långt hem.. Haha.. Värdefulla tips till dig som tycker att det är lite macho att åka skidor ALLA dagar, om så bara för d 3 första morrrontimmmarna! (D e ju trots allt de som e allra bäst)...

Nån som behöver en pålitlig åkvän i vinter, lägg ett inlägg så höres vi!

St. Anton -06/07
Pettneu...
de e mig ett märkligt ställe ;D turister, får o SKIT går omlott hahaa.. nä men seriöst.. de e mer än ½ priset från centrala anton o e 10-15 extra buss resa.. värt de.. va där första året.. men akta er för FAM. Karakurt! *ryser* haus 312

Tillbaka
Topp