Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St. Anton -06/07
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Shirk" data-source="post: 201817" data-attributes="member: 38224"><p>Ja har vart nere nåra år i rad nu och sticker nog ner i vinter igen... Ja brukar bo i Pettneu i min veteranhusvagn på Sportranch camping (bästa puben i byn!) billigt som fan... Betalar vad en lägenhet kostar i månaden för hela säsongen! Nackdelen är att d tar ett tag att knata hem de gånger man lyckas ta sig ut i nattlivet... Det finns även riktigt billiga lägenheter i Pettneu! Förra säsongen var d ett gäng som bodde för 7,50€, allt inkluderat, i en schysst våning.. Det finns guld för den som letar!</p><p>E du sugen på att stå i princip alla dagar på snö, är ett boende så långt bort som möjligt bäst! Man får helt enkelt inte ens för sig att gå ut.. Ja levde d hårda livet mitt första år när ja jobba som musiker på Underground me gratis öl som löneförmån.. Det som verkligen räddade mina puderdagar var inte snön,utan faktumet att det var så jävla långt hem.. Haha.. Värdefulla tips till dig som tycker att det är lite macho att åka skidor ALLA dagar, om så bara för d 3 första morrrontimmmarna! (D e ju trots allt de som e allra bäst)...</p><p></p><p>Nån som behöver en pålitlig åkvän i vinter, lägg ett inlägg så höres vi!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Shirk, post: 201817, member: 38224"] Ja har vart nere nåra år i rad nu och sticker nog ner i vinter igen... Ja brukar bo i Pettneu i min veteranhusvagn på Sportranch camping (bästa puben i byn!) billigt som fan... Betalar vad en lägenhet kostar i månaden för hela säsongen! Nackdelen är att d tar ett tag att knata hem de gånger man lyckas ta sig ut i nattlivet... Det finns även riktigt billiga lägenheter i Pettneu! Förra säsongen var d ett gäng som bodde för 7,50€, allt inkluderat, i en schysst våning.. Det finns guld för den som letar! E du sugen på att stå i princip alla dagar på snö, är ett boende så långt bort som möjligt bäst! Man får helt enkelt inte ens för sig att gå ut.. Ja levde d hårda livet mitt första år när ja jobba som musiker på Underground me gratis öl som löneförmån.. Det som verkligen räddade mina puderdagar var inte snön,utan faktumet att det var så jävla långt hem.. Haha.. Värdefulla tips till dig som tycker att det är lite macho att åka skidor ALLA dagar, om så bara för d 3 första morrrontimmmarna! (D e ju trots allt de som e allra bäst)... Nån som behöver en pålitlig åkvän i vinter, lägg ett inlägg så höres vi! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St. Anton -06/07
Tillbaka
Topp