Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
st anton 08/09 sent på de
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Makemyday" data-source="post: 458916" data-attributes="member: 86319"><p>Tjaa vet att ja är lite sent på de men letar efter folk o dela boende med i helst st anton....</p><p>Alla polarna drar till branäs istället så är lite lost nu typ inte kollat upp något...</p><p></p><p>Men om någon/några vill leta upp ett boende o dela eller behöver folk o dela rum med så är jag på.. </p><p></p><p>Lite om mig själv: 19 år kille har åkt skidor hela mitt liv varenda år i österrike sen ja va 3, lättsam att bo med, glad o lättsam o ja vill ni vet mer så hör av er... </p><p></p><p>mail: Aekstrand@hotmail.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Makemyday, post: 458916, member: 86319"] Tjaa vet att ja är lite sent på de men letar efter folk o dela boende med i helst st anton.... Alla polarna drar till branäs istället så är lite lost nu typ inte kollat upp något... Men om någon/några vill leta upp ett boende o dela eller behöver folk o dela rum med så är jag på.. Lite om mig själv: 19 år kille har åkt skidor hela mitt liv varenda år i österrike sen ja va 3, lättsam att bo med, glad o lättsam o ja vill ni vet mer så hör av er... mail: Aekstrand@hotmail.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
st anton 08/09 sent på de
Tillbaka
Topp