Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
st anton 08/09 sent på de
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dejvy" data-source="post: 458975" data-attributes="member: 69299"><p>Tror det ska finnas platser över hos Haus Anita då jag fått information om att folk har avbokat sitt boende. anitaschneider@st-anton.at är hennes mailadress. Jag ska bo där från slutet av november och två veckor framåt. Får se om jag stannar längre hos henne, det beror på hur boendet är men enligt denna tråden verkar det bra:</p><p><a href="https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=41901" target="_blank">https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=41901</a></p><p></p><p>Inte jättebilligt dock, men om det är schysst orkar jag inte bråka om några hundralappar i månaden.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dejvy, post: 458975, member: 69299"] Tror det ska finnas platser över hos Haus Anita då jag fått information om att folk har avbokat sitt boende. anitaschneider@st-anton.at är hennes mailadress. Jag ska bo där från slutet av november och två veckor framåt. Får se om jag stannar längre hos henne, det beror på hur boendet är men enligt denna tråden verkar det bra: [URL]https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=41901[/URL] Inte jättebilligt dock, men om det är schysst orkar jag inte bråka om några hundralappar i månaden. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
st anton 08/09 sent på de
Tillbaka
Topp