Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
St Anton 08/09
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="baltzarlundgren" data-source="post: 454042" data-attributes="member: 85802"><p>Hejhej! </p><p></p><p>Dags för vintersäsong, äntligen <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Vi är 4 st killar från Helsingborg (19-20år) som planerar att åka ner till St Anton i mitten av November till början av Maj. Som ALLA andra letar vi såklart efter boende där nere, vi söker för fullt. Vi är jättesugna på att dela ett större boende med andra eller bara +1-3. Vadsomhelst i princip, förutom en kall parkbänk under en ensam gatulykta går bra <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p></p><p>Vore kul om det blev lite variation i boendet med kvinnor istället för 8 killar som lever rövare.. haha. Dock inte nödvändigt :P</p><p></p><p>Alla 4 jobbar och lägger undan pengar innan vi åker så vi slipper jobba alla veckans 7 dagar för att få ut så mycket av skid dagarna som möjligt!</p><p></p><p>Vi alla är väldigt easygoing people, älskar att åka skidor/bräda, festa och bara njuta av alp-vädret! Hör gärna av er om ni har något på gång eller har intresse av att dela något så sätter vi igång direkt och söker tillsammans. </p><p></p><p>Ni kan höra av er till min gästbok eller direkt till min email: baltzar.lundgren@hotmail.com.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="baltzarlundgren, post: 454042, member: 85802"] Hejhej! Dags för vintersäsong, äntligen :) Vi är 4 st killar från Helsingborg (19-20år) som planerar att åka ner till St Anton i mitten av November till början av Maj. Som ALLA andra letar vi såklart efter boende där nere, vi söker för fullt. Vi är jättesugna på att dela ett större boende med andra eller bara +1-3. Vadsomhelst i princip, förutom en kall parkbänk under en ensam gatulykta går bra ;) Vore kul om det blev lite variation i boendet med kvinnor istället för 8 killar som lever rövare.. haha. Dock inte nödvändigt :P Alla 4 jobbar och lägger undan pengar innan vi åker så vi slipper jobba alla veckans 7 dagar för att få ut så mycket av skid dagarna som möjligt! Vi alla är väldigt easygoing people, älskar att åka skidor/bräda, festa och bara njuta av alp-vädret! Hör gärna av er om ni har något på gång eller har intresse av att dela något så sätter vi igång direkt och söker tillsammans. Ni kan höra av er till min gästbok eller direkt till min email: baltzar.lundgren@hotmail.com. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
St Anton 08/09
Tillbaka
Topp