Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
St Anton 08/09
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="erixen" data-source="post: 459225" data-attributes="member: 38645"><p>kan bara ge ett tips om man vill. Jag jobbade som skidlärare i St Anton förra året, ska nog göra det i år igen. Man går en utbildning på 10 dagar på TYSKA, jag kunde ingen tyska innan men jag lyckades ändå med hjälp från lite olika håll, men är man sugen på det jobbet och kan tyska så är det ett alternativ.</p><p></p><p>Skidskolan ordnar boende till priset av 3 E per dag, det drar de på lönen som är ca 850 E i månaden.</p><p></p><p>Fördelen med jobbet är att stå på skidorna hela dagarna, nackdelen är att du missar rätt mkt puderåkning...</p><p>Vi ses på krazy <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="erixen, post: 459225, member: 38645"] kan bara ge ett tips om man vill. Jag jobbade som skidlärare i St Anton förra året, ska nog göra det i år igen. Man går en utbildning på 10 dagar på TYSKA, jag kunde ingen tyska innan men jag lyckades ändå med hjälp från lite olika håll, men är man sugen på det jobbet och kan tyska så är det ett alternativ. Skidskolan ordnar boende till priset av 3 E per dag, det drar de på lönen som är ca 850 E i månaden. Fördelen med jobbet är att stå på skidorna hela dagarna, nackdelen är att du missar rätt mkt puderåkning... Vi ses på krazy :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
St Anton 08/09
Tillbaka
Topp