Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St Anton 09/10 säsongtråd
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hammarlund" data-source="post: 567994" data-attributes="member: 72692"><p>Jag flyger ner med Schonhoff den 21 november. vi flyger från arlanda med sas. 20 kg bagage får man ta utan extra kostnad och 5 kg handbagage. Sen blir det 50 kr pes extra kg. Vi kommer ta tåget från Zurich til Anton, tar ca. 2 timmar och 50 min och kostar ca. 30 euro om jag inte minns fel. Mer info finns på diebahn.de</p><p></p><p>Vad det gäller boende har vi bokat för den första veckan. Tänkte kanske boka en till här hemmifrån annars tar vi det när vi kommer ner. bör inte vara några problem eftersom vi är nere så pass tidigt.</p><p></p><p>Om nogon har fler frågor om resan eller bara är sugen på att ta en afterskiöl där nere är det bara höra av sig.</p><p></p><p>Peace out!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hammarlund, post: 567994, member: 72692"] Jag flyger ner med Schonhoff den 21 november. vi flyger från arlanda med sas. 20 kg bagage får man ta utan extra kostnad och 5 kg handbagage. Sen blir det 50 kr pes extra kg. Vi kommer ta tåget från Zurich til Anton, tar ca. 2 timmar och 50 min och kostar ca. 30 euro om jag inte minns fel. Mer info finns på diebahn.de Vad det gäller boende har vi bokat för den första veckan. Tänkte kanske boka en till här hemmifrån annars tar vi det när vi kommer ner. bör inte vara några problem eftersom vi är nere så pass tidigt. Om nogon har fler frågor om resan eller bara är sugen på att ta en afterskiöl där nere är det bara höra av sig. Peace out! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St Anton 09/10 säsongtråd
Tillbaka
Topp