Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
st anton 09
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jonasjonas" data-source="post: 447331" data-attributes="member: 50420"><p>Hej hej</p><p></p><p>Funderar själv på Ischgl. har aldrig varit i st anton eller lech men på massa andra ställen i ö-rike. Ischgl verkar sjukt bra om man läser om det iaf. Slängde iväg ett mail precis till deras info mail och frågade lite om boende och jobb osv. Vi är iaf 4st som funderar på ischgl eller stanton. men ischgl lockar mer och mer. I´ll let you know när jag får tillbaka ett mail från ischgl om boende och det där om du vill?</p><p></p><p>Ha de</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jonasjonas, post: 447331, member: 50420"] Hej hej Funderar själv på Ischgl. har aldrig varit i st anton eller lech men på massa andra ställen i ö-rike. Ischgl verkar sjukt bra om man läser om det iaf. Slängde iväg ett mail precis till deras info mail och frågade lite om boende och jobb osv. Vi är iaf 4st som funderar på ischgl eller stanton. men ischgl lockar mer och mer. I´ll let you know när jag får tillbaka ett mail från ischgl om boende och det där om du vill? Ha de [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
st anton 09
Tillbaka
Topp