Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
st.anton 10-11
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="chammar" data-source="post: 791004" data-attributes="member: 114553"><p>Fan det här låter ju asgött! Trodde bara det var jag som var så taggad inför säsongen.</p><p></p><p>Tänkte vara nere November-April men har just nu ingen att åka med eftersom de jag skulle åkt med ska starta skateshop och någon ska till USA osv. Har inte fixat boende eller jobb än men haft lite polare som varit där 2-3 säsonger i rad nu så de har en del bra tips. Hade tänkt jobba lite där nere som sagt men har sparat en del cash här hemma nu så det fixar sig!</p><p></p><p>Letar efter någon att bo med, öppen för alla förslag. Bil ner är ett +. Först säsongen också för mig så!</p><p></p><p>Slänger med lite info om mig:</p><p></p><p>En jävligt go skåning på 19 bast som älskar att åka på alla sorters brädor. Festglad, hjälpsam och jävligt enkel att handskas med. Tar allt lite som det kommer, gillar inte att planera för mycket men till en viss gräns. Kan laga mat, städa om det behövs och lira en del gitarr vilket några tycker är trevligt.</p><p></p><p>Om det låter intressant och ni är på att dela boende eller vad som helst så bara hör av er! I\'m all yours!</p><p></p><p>Pejjs</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="chammar, post: 791004, member: 114553"] Fan det här låter ju asgött! Trodde bara det var jag som var så taggad inför säsongen. Tänkte vara nere November-April men har just nu ingen att åka med eftersom de jag skulle åkt med ska starta skateshop och någon ska till USA osv. Har inte fixat boende eller jobb än men haft lite polare som varit där 2-3 säsonger i rad nu så de har en del bra tips. Hade tänkt jobba lite där nere som sagt men har sparat en del cash här hemma nu så det fixar sig! Letar efter någon att bo med, öppen för alla förslag. Bil ner är ett +. Först säsongen också för mig så! Slänger med lite info om mig: En jävligt go skåning på 19 bast som älskar att åka på alla sorters brädor. Festglad, hjälpsam och jävligt enkel att handskas med. Tar allt lite som det kommer, gillar inte att planera för mycket men till en viss gräns. Kan laga mat, städa om det behövs och lira en del gitarr vilket några tycker är trevligt. Om det låter intressant och ni är på att dela boende eller vad som helst så bara hör av er! I\'m all yours! Pejjs [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
st.anton 10-11
Tillbaka
Topp