Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
St. Anton 11/12
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bandgren" data-source="post: 884355" data-attributes="member: 103734"><p>kommer vara nog om ni kommer ner runt den 10:e inte många ställen som har öppnat innan dess. Var 2st nu i vintras som kom sista oktober och dem kunde inte göra ngt med jobb osv fram tills den 10:e. </p><p></p><p>När du jobbar där nere så kommer du behöva öppna ett österikiskt konto, jag tipsar då om att gå till Volksambank som ligger mitt i centrala stanton och har bästa deals för säsongarna! </p><p></p><p>Och sedan kom ihåg att ni måste registrera e i Stanton om ni ska vara där mer än 3 veckor, för om polisen stannar dig och du har inte registrerat dig blir det en kostnad på 60 Euro..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bandgren, post: 884355, member: 103734"] kommer vara nog om ni kommer ner runt den 10:e inte många ställen som har öppnat innan dess. Var 2st nu i vintras som kom sista oktober och dem kunde inte göra ngt med jobb osv fram tills den 10:e. När du jobbar där nere så kommer du behöva öppna ett österikiskt konto, jag tipsar då om att gå till Volksambank som ligger mitt i centrala stanton och har bästa deals för säsongarna! Och sedan kom ihåg att ni måste registrera e i Stanton om ni ska vara där mer än 3 veckor, för om polisen stannar dig och du har inte registrerat dig blir det en kostnad på 60 Euro.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
St. Anton 11/12
Tillbaka
Topp